KERKPLEIN APP

Vanaf mei 2021 beschikken we als gemeente over een eigen app. Deze app hebben we ontwikkeld samen met Donkey mobile met de volgende bedoelingen:

·         Verhogen van de onderlinge verbondenheid door een eigen communicatieplatformkerkplein 03

·         Het delen van de informatie over gemeentelijke activiteiten

·         Het beheren van gemeenschappelijke gemeente-agenda’s

·         Een nieuwe manier van collecteren

·         Een mogelijkheid om inzamelingsacties van onze gemeente te kunnen coördineren.

Op dit moment zijn er er meer dan 400 gemeenteleden aangesloten bij Kerkplein! Voor iedereen, jong of oud is er gelegenheid om de app te downloaden en te gebruiken. Mis het niet, installeer de app en blijf op de hoogte!

Hoe?

Zoek in de playstore van Google of de appstore van Apple op de term: “Kerkplein” en je kunt onze app eenvoudig downloaden. De app is geschikt voor iedere smartphone of tablet en iPhone of iPad.

Ook kun je deze QR code scannen met je mobiele telefoon dan kom je direct bij de download van onze app.
Kerkplein app QRcode

Tip: Zorg ervoor dat je je profiel compleet maakt met een leuke foto en je overige gegevens.

Op Kerkplein kun je behalve het laatste nieuws uit onze gemeente ook uitnodigingen, meditaties of persoonlijke berichtjes vinden. Dat wil je toch niet missen?

Kerkplein app voorbeeld
Voor vragen kun je terecht bij de volgende personen:
(voor email en telefoonnummers moet je ingelogd zijn)

Gerrina Wink

Edwin Slootweg

Gerjo van Eijnsbergen

Janique van Herk

Jos Zomer

Heb je een leuk idee voor de app dan kun je hem altijd aanspreken of een mailtje sturen. Je kunt natuurlijk ook altijd gewoon een post achter op de tijdlijn van onze app ☺

Veel plezier en graag tot ziens op het Kerkplein!