Hallo allemaal,

Bouw Toiletgroep

De bouw vordert gestaag, en de stenen zijn inmiddels gemetseld zoals u gezien heeft. Het stalen frame boven de ingang is inmiddels ook geplaatst. Het wachten is nu op het glas wat erin geplaatst moet worden en ook het glas boven het platte gedeelte. Wanneer deze geplaatst zijn is het in ieder geval waterdicht. Het streefbedrag voor de stenen is nog niet helemaal binnen. Mocht u het vergeten zijn of nog een aantal stenen willen kopen, of een gift over willen maken t.b.v. de bouw van de toiletgroep? Er is nog gelegenheid voor en het kan overgemaakt worden op bankrekening NL 92 RABO 0325 6006 27 o.v.v. Toiletgroep. Waarvoor onze hartelijke dank.

Ook een handje meehelpen tijdens de bouw in de komende vakantie? Neem dan vandaag nog contact op met Herman Westrik. Vele handen maken licht werk en het bespaart ook nog eens op de arbeidskosten.

Twee linkerhanden maar tóch meehelpen aan de bouw? Het kan écht. Doe eenvoudig een donatie voor dit project.

Klik hiervoor op de optie Geven in de kerkplein app en kies voor de inzamelingsactie "Bouw toiletgroep Stephanuskerk" of scan de QR codes die bij deze actie hoort.

Ook een steentje bijdragen?
Kijk eens bij deze menu-optie: