Gemeenteavond
Woensdag, 29. November 2023, 20:00
Hits : 123

Gemeenteavond
Op D.V. woensdagavond 29 november 2023 zal vanaf 20:00 uur de jaarlijkse gemeenteavond worden gehouden; inloop vanaf 19:45 uur. We zullen de avond beginnen met een openingswoord en een overdenking uit de Bijbel. Aansluitend zullen de jaarrekeningen van de Diaconie en het College van Kerkrentmeesters worden gepresenteerd, samen met de begrotingen voor het komende jaar. Na de pauze zullen de evt. ingediende vragen worden behandeld. Tot slot willen we met elkaar in gesprek over de gebruiken rondom het Heilig Avondmaal. Het virus uit 2020 heeft verandering gebracht in hoe we het gebruik van de beker wijn en de schaal brood gewend waren. Het werden plastic en papieren cupjes. Hoe gaan we er nu en in de toekomst mee om als gemeente? Daar willen we als kerkenraad met u over in gesprek.
Indien u een vraag heeft voor de kerkenraad, kunt u deze tot uiterlijk 27 nov. 2023 per mail versturen (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) of per brief indienen op adres Dissel 20 in Hasselt. We hopen op en bidden om een gezegende avond, waarin de verbondenheid met elkaar in de Heere geproefd mag worden