Oudere Lidmatenkring/Bijbelkring
Dinsdag, 07. November 2023, 20:00
Hits : 170

Oudere lidmatenkring
Jawel, u leest het goed. Dit stukje gaat over de oudere lidmatenkring. Vorig seizoen lukte het niet om een begeleider voor de kring te vinden, maar daar komt voor dit seizoen verandering in (als de Heere het ons geeft). We hebben ds. H. Born bereid gevonden om de kring komend winterseizoen te leiden. Als kerkenraad zijn we de Heere God dankbaar dat ook deze kring de komende winter opnieuw van start kan gaan en we zijn blij dat ds. Born dit voor onze gemeente op wil pakken.
De data voor dit jaar zijn vastgesteld op D.V. 3 oktober, 7 november en 12 december en de kringavond begint om 20:00 uur. De data voor volgend jaar volgen later.
Een ieder is van harte uitgenodigd en we hopen op gezegende ontmoetingen rondom het Woord van God.
Namens de kerkenraad,
Jorden Jan van Zeumeren