Gemeenteavond - Liturgie
Hits : 149

Gemeenteavond over liturgie op 10 mei
Deze avond begint om 19:30 uur

De kerkenraad heeft u onlangs per brief geïnformeerd over de voortgang van het bezinningsproces over de liturgie dat heeft geresulteerd in een "voorgenomen besluit" over het zingen in de eredienst.
Mocht u geen brief hebben ontvangen, dan kunt u een exemplaar opvragen bij uw wijkouderling of bij de scriba (liefst per mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. ).
De kerkenraad wil het voorgenomen besluit graag aan u toelichten tijdens een gemeenteavond.
Tussen de opening en de sluiting staan die avond de volgende punten op de agenda:

2. Uitleg en terugblik op het voortraject;

3. Terugblik gemeenteavond 24 november;

4. Toelichting van het voorgenomen besluit;

5. Pauze;

6. Gelegenheid voor inhoudelijke vragen; en

7. Ruimte voor een persoonlijke reactie.

De gemeenteavond is: D.V. woensdag 10 mei om 19:30 uur in de Regenboog.
Let op: aanvang is een half uur eerder dan in Kerkblad is vermeld!
Mocht u aanstaande woensdag niet in de gelegenheid zijn en toch willen reageren op het voorgenomen besluit, dan kan dat schriftelijk tot 4 dagen voor de gemeenteavond (dus tot en met vandaag zaterdag 6 mei) bij de scriba.